Sony Infamous Game
Beta

Metal Gear Rising: Revengeance demo hands on

Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω.
by kabamaru
on Σάβ, 05/01/2013 - 14:13
Εικόνα kabamaru
Info
PlatformPS3, Xbox 360, PC
Το είδαμε σεPS3
ΠαραγωγήKonami
ΑνάπτυξηPlatinum Games
ΔιάθεσηZegetron 210-6856000
Κυκλοφορία22 Φεβρουαρίου
Ιστοσελίδαhttp://www.konami.jp/mgr/

Πράγματι, στο προηγούμενο preview ψάχναμε ψύλλους στ' άχυρα. Πολλά ακούστηκαν κι ακούγονται από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το Metal Gear Rising: Revengeance (ακόμα και με τον παλιότερο τίτλο, Metal Gear Solid: Rising): Δεν είναι αυτό Metal Gear, δεν είναι stealth, δεν είναι πραγματικό μέλος της σειράς, δεν είναι αυτό παρθένο ελαιόλαδο, δεν είναι ο βασιλιάς Αλέξανδρος και πολλά άλλα. Απ' ό,τι φαίνεται πρέπει η Συμμορία να ξεδιαλύνει τα πράγματα.

Το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 22 του Φλεβάρη στην Ευρώπη και μέχρι στιγμής, πολύ λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά. Οι fans της σειράς είναι μπερδεμένοι και όλοι (θέλουμε να πιστεύουμε) σταυρώνουν τα δάχτυλά τους ελπίζοντας ότι θα είναι καλό, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία εντάσσεται (κατά το λαϊκό: “θα το αγαπάμε μωρέ, κι ας είναι κορίτσι”).

 

Η επιστροφή του ασώτου

Ας τα πιάσουμε λοιπόν από την αρχή. Καταρχάς, ο τίτλος είναι Metal Gear γιατί πολύ απλά το λέει στον τίτλο. Το σενάριο τοποθετείται 4 χρόνια μετά τα γεγονότα του MGS4 με τη cyborg τεχνολογία να έχει γίνει ελεύθερη και τις διάφορες μιλιταριστικές οργανώσεις να έχουν διασπαστεί σε μικρότερα groups. Ο Raiden ανήκει σε μια ειρηνιστική τέτοια οργάνωση κι έχει αναλάβει την προστασία του προέδρου ενός νεοσύστατου αφρικανικού κράτους. Η αποστολή χαρακτηριζόταν “ρουτίνας”, αλλά σε δαύτες είναι που συνήθως όλα πάνε στραβά.

 

 

Έτσι, μια άλλη οργάνωση επιτίθεται στην πομπή του προέδρου και τον δολοφονεί. Στην προσπάθειά του να τον υπερασπιστεί, ο ασπρομάλλης ήρωας βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν cyborg ξιφομάχο ονόματι Sam και χάνει ένα χέρι κι ένα μάτι (αρχίσαμε...). Όμως αυτό δεν είναι το τέλος. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και παρά το κράξιμο που έφαγε από τους fans στο Metal Gear Solid 2, ο Raiden επιστρέφει για εκδίκηση.

 

Το σενάριο τοποθετείται 4 χρόνια μετά τα γεγονότα του MGS4 με τη cyborg τεχνολογία να έχει γίνει ελεύθερη και τις διάφορες μιλιταριστικές οργανώσεις να έχουν διασπαστεί σε μικρότερα groups.

 

Κάπου εδώ, εμφανίζονται τα γνώριμα στοιχεία του MGS σύμπαντος. Εκτενή cut scenes, γνωριμία με τα μέλη της ομάδας υποστήριξης και οι κλασικοί διάλογοι μεταξύ τους, μέσω κλήσεων. Γνωρίσαμε τον Boris, τον Doktor και αρκετούς άλλους που μας έδωσαν στοιχεία για την αποστολή και για τα διάφορα χαρακτηριστικά και δυνατότητες της cyborg μορφής. Η αλήθεια είναι ότι μας έκανε να πιστέψουμε ότι βιώνουμε έναν νέο Metal Gear τίτλο. Φαινομενικά τουλάχιστον...

 

Η τέχνη του σπαθιού

Έτσι λοιπόν, βλέπουμε ότι ο ήρωας κραδαίνει ένα μεγάλο σπαθί, κινείται τρέχοντας γρήγορα (ή ακόμα πιο γρήγορα) κι εκτελεί οριζόντιες και κάθετες επιθέσεις με τα face buttons. Κάπου εδώ, νιώσαμε ότι ο Kojima βγήκε από το δωμάτιο κι έμειναν μόνο οι δημιουργοί του Bayonetta. Οι επιθέσεις δένουν σε μακρόσυρτα, εντυπωσιακά και άκρως καταστροφικά combos κόβοντας εχθρούς πιο εύκολα απ’ότι κόβει ο Jamie Oliver τα ραπανάκια.

 

 

Οι επιθέσεις γεμίζουν μια μπάρα με τρία επίπεδα και με το πάτημα του αριστερού πλευρικού κουμπιού ενεργοποιείται το πολυδιαφημισμένο blade mode. Ο χρόνος παγώνει, ο χαρακτήρας κινείται ακόμα πιο γρήγορα, με τον δεξιό αναλογικό μοχλό δείχνουμε που θέλουμε να κόψει το σπαθί, κι αυτό απλά κόβει. Κόβει τα πάντα, σε εκατοντάδες κομμάτια. Τεμαχίζει ανθρώπους, οχήματα, δέντρα κι οτιδήποτε άλλο ξεχωρίζει από το καλοσχεδιασμένο αλλά σχετικά άδειο background.

 

Οι επιθέσεις γεμίζουν μια μπάρα με τρία επίπεδα και με το πάτημα του αριστερού πλευρικού κουμπιού ενεργοποιείται το πολυδιαφημισμένο blade mode. Ο χρόνος παγώνει, ο χαρακτήρας κινείται ακόμα πιο γρήγορα, με τον δεξιό αναλογικό μοχλό δείχνουμε που θέλουμε να κόψει το σπαθί, κι αυτό απλά κόβει.

 

Όσο fun κι αν ακούγεται αυτό, θα γινόταν γρήγορα κουραστικό αν δεν είχε και κάποια ουσιαστική χρησιμότητα. Πέραν λοιπόν της αυξημένης ζημιάς που κάνει στους αντιπάλους, είναι ο μόνος τρόπος για να σημαδέψετε και να κόψετε συγκεκριμένα μέρη που σας είναι απαραίτητα. Έτσι αποκτούμε τα energy cells που αναπληρώνουν τη ζωή του ήρωα αλλά και τα αριστερά χεριά (τι φετιχισμός είναι αυτός πάλι;) των εχθρών, η συλλογή των οποίων ξεκλειδώνει upgrades. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι πρωτόγνωρο κι υπόσχεται ένα ιδιαίτερα βαθύ gameplay.

 

This is a job for Superman

Στη μικρή διάρκεια του demo, το οποίο όπως προαναφέραμε θα βρείτε στο ZOE HD Collection, ο Raiden έμοιαζε παντοδύναμος. Απίστευτα σχεδιασμένος, έτρεχε με ομαλότητα και ταχύτητα στα γενικά αδιάφορα και άδεια σκηνικά, εκτελώντας stunts και πετσοκόβωντας εχθρούς με μηδαμινή δυσκολία, έχοντας το stealth kill μόνο ως επιλογή ποικιλίας. Είτε επρόκειτο για απλούς στρατιώτες είτε για Gekko, έπεφταν όλοι σχεδόν αμαχητί. Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν είναι καλό και κάνει το παιχνίδι να δείχνει άδειο κι αδιάφορο, δίνοντάς σας κίνητρο μόνο για το επόμενο checkpoint και το επακόλουθο cut scene.

 

 

Αντίθετα, τα boss battles θέλουν προσοχή και αρκετή εξοικείωση με το σύστημα χειρισμού. Ο Blade Wolf μας έδειξε κάτι παραπάνω από τα δόντια του και χρειάστηκε ώρα, νεύρα, μπινελίκια και τελικά καλή χρήση του parry συστήματος για να τον ρίξουμε. Δυνατότητες όπως μπλοκ, διπλά άλματα και αποφυγή θα ήταν πολύ χρήσιμες εδώ και μας προβλημάτισαν με την απουσία τους. Ίσως να τις “αγοράσουμε” κόβωντας πολλά αριστερά χέρια...

 

Until we meet again

Όπως και να 'χει είναι νωρίς για οριστικά συμπεράσματα περί του gameplay, ειδικά όταν όλα τα στοιχεία του υπαινίσσονται μεγαλύτερο βάθος. Πολλά πράγματα, όμως, δείχνουν να έχουν βγει στο φως. Η υπόθεση, η πλοκή και το στήσιμο της ομάδας έχουν τα δακτυλικά αποτυπώματα του Kojima και η δράση είναι τόσο διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο Metal Gear game έχετε παίξει, που βρίσκει όμοιό του μόνο στο Bayonetta. Τα αποτελέσματα μετά από τον αφανισμό της κάθε ομάδας εχθρών παραπέμπουν σε action και arcade καταστάσεις.

Εξετάζοντάς το ως ανεξάρτητο hack ’n’ slash, έχει τα φόντα να χτυπήσει την κορυφή ή τουλάχιστον να κόψει σε κομμάτια όποιον άλλον βρεθεί στο δρόμο του προς τα εκεί. Ευελπιστούμε ότι η ευκολία των απλών αντιπάλων και η σχετικά μικρή ποικιλία οφείλονται στην περιορισμένη έκταση του hands on υλικού κι ότι η ισορροπία θα αποκατασταθεί στην τελική έκδοση. Ο χρόνος μέχρι την 22 Φεβρουαρίου, τουλάχιστον για τους κατόχους PS3 και Xbox 360, φαντάζει ξαφνικά μεγάλος και δε βλέπουμε την ώρα να λύσουμε μια και καλή τις "διαφορές" μας με τον Raiden και το “αιρετικό” Metal Gear Rising: Revengeance.

 

ΣΧΟΛΙΑ

Εικόνα Sithlord
submitted by Sithlord
on

Μέχρι στιγμής δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό, εκτός από την πολυσυζητημένη και αμφιλεγόμενη στροφή του gameplay από το stealth στο action. Και πάνω από όλα έχω εμπιστοσύνη στον Βασιλιά του Gaming (τον Kojima ντε!). Οπότε περιμένω ανυπόμονα τον Φλεβάρη....

"When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets"

Εικόνα FOX
submitted by FOX
on

Το μόνο που με προβληματίζει είναι οτι τελικά έχουν αλλάξει την πλοκή στην ιστορία τοποθετώντας το 4 χρόνια ΜΕΤΑ το 4 αντί μερικά χρόνια μετά το 2.

Και είδεν ο θείος κτήνος φοβερόν αναβαίνον εκ της γης...
Και είπεν το κτήνος: "θείο, είσαι μέγας Καραγκιόζης"...

-Νάσος Χαραλαμπόπουλος

Εικόνα kabamaru
submitted by kabamaru
on
Αυτό έγινε όταν άλλαξε ο τίτλος από Metal Gear Solid: Rising σε Metal Gear Rising: Revengeance με τον Kojima ν'αποτραβιέται σε ρόλο γενικού επιβλέποντα και την Platinum ν'αναλαμβάνει την ανάπτυξη.

- Η σοβαρότητα φέρνει πείνα

Εικόνα FOX
submitted by FOX
on

Το γνωρίζω αυτό.Πάντως όλοι δεν συμφωνούμε οτι το 4 ήταν το απόλυτο MGS;
Νιώσαμε την κάθαρση αλλά εως εκεί...(από άποψη ιστορίας εννοείται)

Και είδεν ο θείος κτήνος φοβερόν αναβαίνον εκ της γης...
Και είπεν το κτήνος: "θείο, είσαι μέγας Καραγκιόζης"...

-Νάσος Χαραλαμπόπουλος

Εικόνα AnarchyX
submitted by AnarchyX
on

Spin-off ξε-spin-off οποιος θελει να παιζει με το ονομα ενος τιτλου για το λεφτα ειναι μηδεν εις το πηλικιον που εχει πει κ ενας δεν θυμαμαι(?) ποιος.
Μενοχλει σαν ονομα, μενοχλει σαν υπαρξη αυτο το παιχνιδι.Φανταζεσαι να γινει απο ταγαπημενα μου? LOL

...and the rest is BS

Εικόνα BillyTsik
submitted by BillyTsik
on

Ρε παιδιά, ας γράψει κάποιος ένα sum up, μια περιγραφή με το τι έχει προηγηθεί από το universe του MSG. Σαν pc gamer δεν είχα επαφή μεχρι το 4 που το το έπαιξα στο ps3. Έπαιζα και δεν καταλάβαινα Χριστό από τα cut scene.

Εικόνα Revenger210
submitted by Revenger210
on

Είναι δύσκολο να εξηγηθεί σε ένα απλό comment την ιστορία του MGS σε ένα απλό comment, γι'αυτό και θα σε παραπέμψω εδώ:
http://metalgear.wikia.com/wiki/Timeline

Εάν χρειαστείς βοήθεια, απλά ζήτησέ τη μου εδώ και θα σου απαντήσω.

Behind of every action, lies a word.

But, without the action, our words are meaningless.

Εικόνα metalpsips
submitted by metalpsips
on

Εγω το μονο που βρισκω ως αρνητικο ειναι η πιθανη απλοτητα και ρηχοτητα του παιχνιδιου.Αυτο που ειδα στο βιντεο εδω,με αφησε αφωνο,και εχω παθει τη πλακα μου.Μου αρεσε που ο ηχος του low health,και ο ηχος οταν σε ανακαλυπτουν εχουν μεινει ιδιοι.Φοβαμαι ομως οτι δεν ειναι για πανω απο ενα playthrough το παιχνιδι.Μακαρι να βαλουν τη δυνατοτητα για επιστροφη σε παλιοτερες περιοχες,και ανοιγμα καινουργιων περιοχων που θα ειναι πλεον προσβασιμες,οι οποιες θα κρυβουν mini bosses,upgrades,costumes κλπ.

What is a man? A miserable little pile of secrets!

Εικόνα kabamaru
submitted by kabamaru
on
Aυτά τα εφέ που ανέφερες είναι από τους λίγους συνδετήριους κρίκους με τα παλιότερα παιχνίδια της σειράς. Απ'την άλλη το gameplay δείχνει βαθύ.

- Η σοβαρότητα φέρνει πείνα

Εικόνα metalpsips
submitted by metalpsips
on

Καλα,κοιτα,οχι οτι ειμαι και κανας ειδικος στα MGS,αλλα αν δε δουμε το στορυ και το πως θα ξετυλιχτει το στορυ,δε μπορουμε ακομα να ειμαστε σιγουροι για το αν θα ειναι μονο αυτα τα λιγα που το συνδεουν με τη σειρα.Εγω ειδα και carboard παντως :P

What is a man? A miserable little pile of secrets!

Εικόνα Jin Kazama
submitted by Jin Kazama
on

Δείχνει αξιόλογος τίτλος, όμως κακά τα ψέματα δεν είναι MGS αυτό. Μάλλον θα το προσπεράσω, η σειρά αυτή είναι η αγαπημένη μου και τη θέλω να παραμένει στα χνάρια της και να μην αλλάζει ρότα. Εφόσον βέβαια συνεχίζει να βγαίνει η σειρά όπως τη ξέρουμε (λογικά) με το Ground Zeroes, δεν με ενοχλεί να δοκιμάζονται και νέα πράγματα. Αρκεί να μην ξεφύγει το θέμα σαν κάποιους άλλους που διέλυσαν σειρές σταθμούς. (Ναι capcom, για σένα μιλάω...)

"A hero is made in the moment, not from questioning the past or fearing what's to come..."

Εικόνα Vennominagas450
submitted by Vennominagas450
on

Α ρε Άκη συμφωνώ μαζί σου με χίλια!!!

"A name means nothing on the battlefield, After a week no one has a name"

Εικόνα mertz
submitted by mertz
on
Τώρα εμένα γιατί μου θυμίζει Devil May Cry και Dante, χωρίς πιστόλια και σε cyborg έκδοση; Κατά τ' άλλα συμφωνώ με τον εξαιρετικό-σλουρπ- συμπαίκτη μου. Μπορεί να λέγεται Raidengear αλλά metal gear τσούκου!

Mihalis is a good question, without an answer!

Εικόνα Sithlord
submitted by Sithlord
on

Ε αφού από stealth έγινε hack n' slash λογικό είναι να σου θυμίζει DMC. Είναι κι αυτό το άσπρο μαλλί....πρόσθεσε και εκατό κιλά μέταλλο και τα πιάσαμε τα λεφτά μας.

"When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets"

Εικόνα ner0
submitted by ner0
on
Το έβγαλα κι εγώ μόλις. Η απουσία dodge είναι άπειρα εκνευριστική και στην ουσία απλά σπαμμάρεις τετράγωνο για να δεις καμιά προκοπή..Εκείνο το Parry ειδικά δεν κατάλαβα ποτέ πως γίνεται...Το blade mode,οκ, εντυπωσιακό αλλά για πόσο...? Γενικά το ότι δεν έχει μηχανισμούς dodge (και Lock-on) μου την έσπασε άπειρα. Μα άπειρα.
Εικόνα AnarchyX
submitted by AnarchyX
on

Οπως κατεβασα το demo και επαιξα το εσβησα μετα απο λιγο.Ουτε καν καλο παιχνιδι δεν μου φανηκε.

...and the rest is BS